نورپردازی محصولات داخل فروشگاه
نوشته شده توسط : احمد فخار

نورپردازی فروشگاه و استفاده از چراغ فروشگاهی مناسب در محیط داخلی فروشگاه نیز آنقدر می‌تواند در ایجاد حس خوب در فروشگاهتان تاثیر گذار باشد که طبق آمار کارشناسان در این زمینه تاثیر نورپردازی اصولی در فروشگاه می‌تواند فروش مجموعه شما را تا چند برابر افزایش دهد.

شخصی که وارد فروشگاهتان شده و در مسیر حرکت خود به نقاطی که شما می‌خواهید هدایت شده است حالا باید به سراغ انتخاب نهایی محصول مورد نظر خود برود. در این نقطه نورپردازی دقیق و اصولی محصول یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین نکته هایی است که باید آن را رعایت کنید. البته به این نکته توجه کنید که منظور از نورپردازی دقیق این نیست که فقط باید نور زیادی بر محصول تاباند بلکه موضوع  اصلی در نورپردازی محصولات شما وضوح رنگی محصولات و کالاهاست که در چراغ‌هایی با CRI>95 رعایت شده است. به همین دلیل باید هنگام نورپردازی فروشگاهتین سراغ چراغ هایی در بازار روشنایی بروید که این نکات در آن‌ها رعایت شده باشد.

بهترین گزینه برای نورپردازی فضای فروشگاه چراغ‌هایی هستند که هم نور زیاد و هم قابلیت جا به جایی داشته باشند. علاوه بر این چراغ های خط نیز در همه زیمان می توانند به کار آیند.





:: برچسب‌ها: چراغ فروشگاهی , چراغ فروشگاه , نورپردازی فروشگاه , AE111 , چراغ توکار فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: